Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çevre şehircilik ilgilenir mi bilmiyorum ama onlara bir danışın isterseniz.
Onlara yazdım onların da çözebileceği bir şey gibi durmuyor şuanlık. Zaten onların belirlediği standartların üzerinde akşam 11 e kadar çalışma izni almışlar.