VKutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Twitter'da belediyeyi veya ilçenizi etiketleyip paylaşın ve birkaç dostunuzdan rt atmasını isteyin belediye görürse veya biraz tepki toplarsa hallolabilir.
Valla hiç sanmıyorum burdaki binlerce kişi şikayetçi durumdan. Çok büyük paralar döndüğü için umursamazlar. Belediye de bir şey yapamıyor zabıta yoluyla halledebiliyor belediye. Sonuçta aynı kapıya çıkıyor ceza kesiliyor inşaat devam ediyor. Eminim o cezayı da ödemeyecekler bir şekilde.