Arkadaşlar merhaba,

Size de danışmak istedim. Maltepede ismi lazım değil firmasının bir inşaatı var. Defalarca şikayet ettim zabıta defalarca ceza kesti ancak bu inşaat sabaha kadar çalışmaya devam ediyor. Bugün en son polis çağırdım çalışanların bir kaçıyla tartışıp şikayetçi oldum haklarında. Bu saatte eve geldim hala çalışmaya devam ediyorlar. Şuanda beton döküyorlar. İş çözümsüz bir hal aldı. Cezayı ödemeyi kabul ediyorlar çalışmaya devam ediyorlar. Bu konuda bir fikri olan var mı? Nasıl çözeriz. Sesten bıktık artık.