• 25-04-2022, 05:01:22
    #37
    Çekin videosunu, paylaşın twitter'da etiketleyin bölgenizin belediye başkanını ve millet vekilini, adamlar sözleşmeli çalışıyorsa ceza bedelleri ödedikleri cezanın da üstündeyse razılardır, artık ülkemizde ki adalet sistemi ara 155i çözülsün değil de çek videoyu at twittera adalet sağlansın şeklinde ilerliyor.
  • 25-04-2022, 10:03:57
    #38
    Kolalar yetmiş ustalara
  • 25-04-2022, 10:06:11
    #39
    Çözüm üretemezsiniz. Beton dökme işi varsa beton beklemez. Cezayı öder yinede o betonu döker
  • 25-04-2022, 10:37:15
    #40
    Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözüm üretemezsiniz. Beton dökme işi varsa beton beklemez. Cezayı öder yinede o betonu döker
    Her gece beton dökme planlaması yapıp beton dökmek mevzu zaten. Bir gün uzamış bir iş değil.
  • 25-04-2022, 10:40:59
    #41
    Muhtemelen süresi doluyordur. Süre dolunca yiyeceği tazminat cezalardan daha fazladır o yüzden gözlerin ikarartıp çalışıyorlar.

    birde ramazan aylarında ustalar oruç tutuğu için gündüz çalışamıyor performans düşük bunu da hesaba katmıştır. yılmadan şikayet etsenizde yılmadan çalışacaklar sanırım..
  • 25-04-2022, 10:55:07
    #42
    Merkazof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza kessinler 1 saat sonra yine arayın Ceza katlanmıyor mu? belki bi süre sonra katlandığı için vazgeçerler.
    Aynı gün içinde aynı suçtan iki kez ceza yiyemiyorsunuz diye biliyorum.
  • 25-04-2022, 14:38:35
    #43
    Rezillik ya. İzin aldıkları saate bakar mısın gece 11. Böyle bir rezillik olamaz, çocuk mu var hasta mı var kimsenin umurunda değil.
  • 25-04-2022, 15:32:13
    #44
    AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merakımdan soruyorum ; cimerden çözüm bulan var mı bu zamana kadar ?
    Çok Hocam.
    Ayrıca işim gereği cimerden gelen mesajları da cevaplıyorum. Pek savsaklanacak platform değil Yada kuruma göre değişiyor.
  • 25-04-2022, 17:56:27
    #45
    @onlinecihan; hocam belki fikir verebilir