Muhtemelen süresi doluyordur. Süre dolunca yiyeceği tazminat cezalardan daha fazladır o yüzden gözlerin ikarartıp çalışıyorlar.

birde ramazan aylarında ustalar oruç tutuğu için gündüz çalışamıyor performans düşük bunu da hesaba katmıştır. yılmadan şikayet etsenizde yılmadan çalışacaklar sanırım..