Çekin videosunu, paylaşın twitter'da etiketleyin bölgenizin belediye başkanını ve millet vekilini, adamlar sözleşmeli çalışıyorsa ceza bedelleri ödedikleri cezanın da üstündeyse razılardır, artık ülkemizde ki adalet sistemi ara 155i çözülsün değil de çek videoyu at twittera adalet sağlansın şeklinde ilerliyor.