• 19-04-2022, 14:08:26
    #1


    Hiç yoktan mesaj siliniyor, kendisinden sipariş vermiştim ve Tumblr üzerinde kendisine wp üzerinden mesaj olarakta belirttim
    href.li olan bağlantılı şekilde backlink veriliyor ve çoğu seocu arkadaş biliyordur bu bağlantıların etkisi yok denecek kadar azdır tumblr üzerinde bu href.li kaldırılabiliyor ve bunu yapmıyorlarda. Bunu belirtince de yorumumuz siliniyor.
    Ben daha önce sipariş verdim, siparişle alakalı iyi ya da kötü yorum yapma hakkı bulunmalı fakat sadece iyi yorumlar kabul görünüyor.



    Kendileri de bunun farkında ama, cevap verilmiyor fakat bunu konu altında bilgilendirme amaçlı olması için yazılınca yorum siliniyor.
  • 19-04-2022, 14:11:06
    #2
    Bu konuda düzenleme gelmesi gerekiyor.
    Elbette olumsuz yorum yazılınca art niyetli kişiler ortaya çıkıyor ama böyle de alıcı %100 olarak mağdur olabiliyor.
    Basit örnek: X alışveriş sitesinde aynı ürünü Y ve Z kişisi satıyor.
    Alınan olumsuz yoruma rağmen bazen ürünü alıyoruz ve memnun kalabiliyoruz.
    Örneğin: 10 yıldır hizmet veren bir firma hep mi %100 memnuniyetle çalışmış?
    Satıcının kötü dönemlerini, bunları nasıl yönettiklerini de görmemiz gerekiyor.

    Hosting aldığımızı ve bir dönemde şirketin kötü durumda kaldığını, konulardaki kötü yorumları gördüğümüzü kurgulayalım.
    Şirket bu dönemi titizlik ve sakinlikle yönetip, kullanıcılarına iade geçtiyse bu benim için mükemmel bir artıdır, çünkü biliyorum ki firma sorumluluk sahibi ve ben memnun olmazsam iademi yapacaktır şeklinde düşünürüm.
    Yani konusunun altında bulunan olumsuz yorumlar eksi değil, artı olacaktır. İlerleyen zamanlarda sıkıntı yaşarsam geçmişini, nasıl aksiyon aldığını bileceğim.
    İşini iyi yapan kişiler için bu güven ve kalite sağlar, aynı zamanda geçmişten bugüne nasıl değişmiş, neleri geliştirmiş bunu görebiliriz.
    • egeonlinex
    • KubilayK
    • Tupcus
    egeonlinex, KubilayK, Tupcus ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 19-04-2022, 14:12:26
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda düzenleme gelmesi gerekiyor.
    Elbette olumsuz yorum yazılınca art niyetli kişiler ortaya çıkıyor ama böyle de alıcı %100 olarak mağdur olabiliyor.
    Basit örnek: X alışveriş sitesinde aynı ürünü Y ve Z kişisi satıyor.
    Alınan olumsuz yoruma rağmen bazen alıyoruz ve memnun kalabiliyoruz.
    Hocam çok haklısınız,
    müşteriyiz olumlu olumsuz yorumlar olabilir bahsettiğim konuda 250 sayfaya yakın yorum var ve bunu acemi insanlarda satın alıyor
    bir çok seocu arkadaş katılacaktır bana Tumblr üzerinden verilen linkler href.li olarak çevirildiği için etkisi yok denecek kadar az ve ufak tefek yorumlarla insanlar buna inanarak alıyor ve gerçekten de bunu bilen ve kötü deneyim yaşayanların yorumları siliniyor
  • 19-04-2022, 14:12:49
    #4
    Çok güzel bir konuya değinmişsiniz. Olumlu yada olumsuz geri bildirimlerde bulunmak herkesin hakkı. Sonuçta bir çok hizmet alan kişi R10'a güvenerek işlem yapıyor burada. Mağdur edildikten sonra şikayet konusu açmanın bir anlamı yok.
  • 19-04-2022, 14:13:00
    #5
    Şikayet konusu açın diyorlar, ticari konusuna hizmet alsan dahi olumsuz yorum yazma diyorlar. Tartışılır elbet ama titizlikle uygulandığına göre kural, taviz vermezler kanımca.
    • egeonlinex
    egeonlinex bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-04-2022, 14:14:25
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet konusu açın diyorlar, ticari konusuna hizmet alsan dahi olumsuz yorum yazma diyorlar. Tartışılır elbet ama titizlikle uygulandığına göre kural, taviz vermezler kanımca.
    Hocam ama şöyle de bir durum var, çoğu kişi kişi hakkında şikayetleri okumadan konudaki yorumlara vb bakarak alış yapıyor.
    Zaten şikayet bir yerden sonra çözümlenmiş konuların arasında kayboluyor
  • 19-04-2022, 14:17:40
    #7
    Hocam, ben R10 üzerinde bazı üyelere ayrım yapıldığını düşünüyorum
  • 19-04-2022, 14:18:55
    #8
    egeonlinex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ama şöyle de bir durum var, çoğu kişi kişi hakkında şikayetleri okumadan konudaki yorumlara vb bakarak alış yapıyor.
    Zaten şikayet bir yerden sonra çözümlenmiş konuların arasında kayboluyor
    Benimde benzer şekilde mesajım silindiğinde sormuştum yönetime aldığım cevabı yazdım buraya. Bende ücretle hizmet satın alanın konuya olumlu-olumsuz ürün veya hizmet yorumunu yazmasından yanayım.
    • egeonlinex
    egeonlinex bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-04-2022, 14:24:27
    #9
    Growth Manager
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, ben R10 üzerinde bazı üyelere ayrım yapıldığını düşünüyorum
    hocam öyle bir şeyin olma ihtimali o kadar düşük ki , hangi konu bakımından ayrım yapılabilir ki.