Konu
Sadece iyi yorumların kabul görmesi
19-04-2022, 14:12:49
#4
Padre
Çok güzel bir konuya değinmişsiniz. Olumlu yada olumsuz geri bildirimlerde bulunmak herkesin hakkı. Sonuçta bir çok hizmet alan kişi R10'a güvenerek işlem yapıyor burada. Mağdur edildikten sonra şikayet konusu açmanın bir anlamı yok.