egeonlinex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ama şöyle de bir durum var, çoğu kişi kişi hakkında şikayetleri okumadan konudaki yorumlara vb bakarak alış yapıyor.
Zaten şikayet bir yerden sonra çözümlenmiş konuların arasında kayboluyor
Benimde benzer şekilde mesajım silindiğinde sormuştum yönetime aldığım cevabı yazdım buraya. Bende ücretle hizmet satın alanın konuya olumlu-olumsuz ürün veya hizmet yorumunu yazmasından yanayım.