Şikayet konusu açın diyorlar, ticari konusuna hizmet alsan dahi olumsuz yorum yazma diyorlar. Tartışılır elbet ama titizlikle uygulandığına göre kural, taviz vermezler kanımca.
Hocam ama şöyle de bir durum var, çoğu kişi kişi hakkında şikayetleri okumadan konudaki yorumlara vb bakarak alış yapıyor.
Zaten şikayet bir yerden sonra çözümlenmiş konuların arasında kayboluyor