kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, ben R10 üzerinde bazı üyelere ayrım yapıldığını düşünüyorum
hocam öyle bir şeyin olma ihtimali o kadar düşük ki , hangi konu bakımından ayrım yapılabilir ki.