• 11-04-2022, 01:15:30
    #19
    ApRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyarma nasıldı bilmiyorum fakat benzer konuları arka arkaya açmanız spama giriyor ve bu yasak.
    Aynen öyle hocam. İşinizi büyütmek istemenizi anlıyorum. Ancak kurallara uymak zorundasınız. Hepimiz gibi. Sizin gibi olsa idik her vakit konu açardık forum benzer konuların var olduğu Spam çöplüğüne dönerdi. Bunun yerine reklamlar ile devam edin ricam. Diğer türlü forum içi böyle durumları yapmamanız hepimiz için daha sağlıklı bir neticeye yol açacaktır. Bilginize..
  • 11-04-2022, 01:24:27
    #20
    Hocam burada takı satışının çok fazla olacağını sanmam, Instagram'a ağırlık verin bence.
  • 11-04-2022, 19:51:44
    #21
    vedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldırmayın Hocam Hayırlı işleriniz olsun satışlarınızda zamanla yükselecektir inşallah
    Nasıl aldırmayın? Hak yeniyor siz de hak yiyenleri mi destekliyorsunuz hocam

    Konu sahibine gelince belki insanların hakkına girdiğinizin farkında değilsiniz ama tam olarak onu yapıyorsunuz. Ben her yıl 20-25bin liradan fazla reklam parası ödüyorum r10'a. Siz spam konu açarak daha çok dikkat çekiyorsunuz. Hak mı?
  • 11-04-2022, 20:00:50
    #22
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl aldırmayın? Hak yeniyor siz de hak yiyenleri mi destekliyorsunuz hocam

    Konu sahibine gelince belki insanların hakkına girdiğinizin farkında değilsiniz ama tam olarak onu yapıyorsunuz. Ben her yıl 20-25bin liradan fazla reklam parası ödüyorum r10'a. Siz spam konu açarak daha çok dikkat çekiyorsunuz. Hak mı?
    Burada hak hukuk söz konusu değil sizler sadece kendinizi düşünüyorsunuz burada dilenmedim etmedim He diyorsunuz reklam benim reklam verme bütçem olsa ki böyle yapmazdım sizin düşünceniz sizde kalsın iyi akşamlar
  • 11-04-2022, 20:26:15
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl aldırmayın? Hak yeniyor siz de hak yiyenleri mi destekliyorsunuz hocam

    Konu sahibine gelince belki insanların hakkına girdiğinizin farkında değilsiniz ama tam olarak onu yapıyorsunuz. Ben her yıl 20-25bin liradan fazla reklam parası ödüyorum r10'a. Siz spam konu açarak daha çok dikkat çekiyorsunuz. Hak mı?
    Reklam vermek ayrı konu açmak ayrı
    Konuyu açanı nezaketsiz şekilde uyarmak ayrı
    Bakın ben 17 yaşındayım bende bazı konularda destek ve yorum alıyorum konu açarak bazen üst üste açıyorum ve inanın 25 bin liram yok ancak bazı şeyler heves meselesi illegal bir durum yok küfür vs yok beyefendi sadece ürününü tanıtmış kendimden örnek vererek ve empati kurarak yazdım burda yazdığımız satırlar bazı şeylere engel oluyor ve insanların hevesi kırılıyor moderatörlerimiz ışıktan hızlı zaten uygunsuz bir durumda direk ilgileniyorlar
  • 11-04-2022, 20:29:18
    #24
    Hocam kurallar düzeni sağlamak için vardır. Herkes aynı konuyu 3-5 kere açarsa orası çöplük olur. Bunun yerine insanlardan konunuza yorum yapmasını isteyebilirsiniz.

    Şevkiniz kırılmasın, işlerin yarısından fazlası azimdir.
  • 11-04-2022, 20:46:06
    #25
    vedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam vermek ayrı konu açmak ayrı
    Konuyu açanı nezaketsiz şekilde uyarmak ayrı
    Bakın ben 17 yaşındayım bende bazı konularda destek ve yorum alıyorum konu açarak bazen üst üste açıyorum ve inanın 25 bin liram yok ancak bazı şeyler heves meselesi illegal bir durum yok küfür vs yok beyefendi sadece ürününü tanıtmış kendimden örnek vererek ve empati kurarak yazdım burda yazdığımız satırlar bazı şeylere engel oluyor ve insanların hevesi kırılıyor moderatörlerimiz ışıktan hızlı zaten uygunsuz bir durumda direk ilgileniyorlar
    Ben de bu foruma ilk kayıt olduğumda 16 yaşındaydım ve ev geçindirmem gerekiyordu ama spam konu açarak diğerlerinin önüne geçmeye çalışmamıştım. Sonuç olarak burada bir yanlış var konu da o sorulmuş ben de onu söylüyorum.

    Hilalim35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada hak hukuk söz konusu değil sizler sadece kendinizi düşünüyorsunuz burada dilenmedim etmedim He diyorsunuz reklam benim reklam verme bütçem olsa ki böyle yapmazdım sizin düşünceniz sizde kalsın iyi akşamlar
    Sizin konunuz umrumda bile değil daha önce eticaretle ilgili hiçbir satış bile yapmadım. Konu açıp fikir sormuşsunuz. Ben de olması gerektiği gibi fikrimi belirttim. Ayrıca hak var burada çünkü diğer para anlamında kısıtlı bütçeye sahip kişilerin de önüne geçmiş oluyorsunuz bu vesile ile. Neyse zaten yasak moderatörler gördükçe silerler devam ederseniz de ne olur ona onlar karar verirler. İyilik yaramıyor belli ki
  • 11-04-2022, 20:56:55
    #26
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bu foruma ilk kayıt olduğumda 16 yaşındaydım ve ev geçindirmem gerekiyordu ama spam konu açarak diğerlerinin önüne geçmeye çalışmamıştım. Sonuç olarak burada bir yanlış var konu da o sorulmuş ben de onu söylüyorum.



    Sizin konunuz umrumda bile değil daha önce eticaretle ilgili hiçbir satış bile yapmadım. Konu açıp fikir sormuşsunuz. Ben de olması gerektiği gibi fikrimi belirttim. Ayrıca hak var burada çünkü diğer para anlamında kısıtlı bütçeye sahip kişilerin de önüne geçmiş oluyorsunuz bu vesile ile. Neyse zaten yasak moderatörler gördükçe silerler devam ederseniz de ne olur ona onlar karar verirler. İyilik yaramıyor belli ki
    İyilikten bahsediyorsunuz fakat cümlenizde bir tutarsızlık var konunuz umrumda değil demişsiniz umurunuzda değil madem iyi akşamlar sizlere