Ben de bu foruma ilk kayıt olduğumda 16 yaşındaydım ve ev geçindirmem gerekiyordu ama spam konu açarak diğerlerinin önüne geçmeye çalışmamıştım. Sonuç olarak burada bir yanlış var konu da o sorulmuş ben de onu söylüyorum.
Sizin konunuz umrumda bile değil daha önce eticaretle ilgili hiçbir satış bile yapmadım. Konu açıp fikir sormuşsunuz. Ben de olması gerektiği gibi fikrimi belirttim. Ayrıca hak var burada çünkü diğer para anlamında kısıtlı bütçeye sahip kişilerin de önüne geçmiş oluyorsunuz bu vesile ile. Neyse zaten yasak moderatörler gördükçe silerler devam ederseniz de ne olur ona onlar karar verirler. İyilik yaramıyor belli ki
İyilikten bahsediyorsunuz fakat cümlenizde bir tutarsızlık var konunuz umrumda değil demişsiniz umurunuzda değil madem iyi akşamlar sizlere