Nasıl aldırmayın? Hak yeniyor siz de hak yiyenleri mi destekliyorsunuz hocam
Konu sahibine gelince belki insanların hakkına girdiğinizin farkında değilsiniz ama tam olarak onu yapıyorsunuz. Ben her yıl 20-25bin liradan fazla reklam parası ödüyorum r10'a. Siz spam konu açarak daha çok dikkat çekiyorsunuz. Hak mı?
Burada hak hukuk söz konusu değil sizler sadece kendinizi düşünüyorsunuz burada dilenmedim etmedim He diyorsunuz reklam benim reklam verme bütçem olsa ki böyle yapmazdım sizin düşünceniz sizde kalsın iyi akşamlar