vedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam vermek ayrı konu açmak ayrı
Konuyu açanı nezaketsiz şekilde uyarmak ayrı
Bakın ben 17 yaşındayım bende bazı konularda destek ve yorum alıyorum konu açarak bazen üst üste açıyorum ve inanın 25 bin liram yok ancak bazı şeyler heves meselesi illegal bir durum yok küfür vs yok beyefendi sadece ürününü tanıtmış kendimden örnek vererek ve empati kurarak yazdım burda yazdığımız satırlar bazı şeylere engel oluyor ve insanların hevesi kırılıyor moderatörlerimiz ışıktan hızlı zaten uygunsuz bir durumda direk ilgileniyorlar
Ben de bu foruma ilk kayıt olduğumda 16 yaşındaydım ve ev geçindirmem gerekiyordu ama spam konu açarak diğerlerinin önüne geçmeye çalışmamıştım. Sonuç olarak burada bir yanlış var konu da o sorulmuş ben de onu söylüyorum.

Hilalim35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada hak hukuk söz konusu değil sizler sadece kendinizi düşünüyorsunuz burada dilenmedim etmedim He diyorsunuz reklam benim reklam verme bütçem olsa ki böyle yapmazdım sizin düşünceniz sizde kalsın iyi akşamlar
Sizin konunuz umrumda bile değil daha önce eticaretle ilgili hiçbir satış bile yapmadım. Konu açıp fikir sormuşsunuz. Ben de olması gerektiği gibi fikrimi belirttim. Ayrıca hak var burada çünkü diğer para anlamında kısıtlı bütçeye sahip kişilerin de önüne geçmiş oluyorsunuz bu vesile ile. Neyse zaten yasak moderatörler gördükçe silerler devam ederseniz de ne olur ona onlar karar verirler. İyilik yaramıyor belli ki