Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl aldırmayın? Hak yeniyor siz de hak yiyenleri mi destekliyorsunuz hocam

Konu sahibine gelince belki insanların hakkına girdiğinizin farkında değilsiniz ama tam olarak onu yapıyorsunuz. Ben her yıl 20-25bin liradan fazla reklam parası ödüyorum r10'a. Siz spam konu açarak daha çok dikkat çekiyorsunuz. Hak mı?
Reklam vermek ayrı konu açmak ayrı
Konuyu açanı nezaketsiz şekilde uyarmak ayrı
Bakın ben 17 yaşındayım bende bazı konularda destek ve yorum alıyorum konu açarak bazen üst üste açıyorum ve inanın 25 bin liram yok ancak bazı şeyler heves meselesi illegal bir durum yok küfür vs yok beyefendi sadece ürününü tanıtmış kendimden örnek vererek ve empati kurarak yazdım burda yazdığımız satırlar bazı şeylere engel oluyor ve insanların hevesi kırılıyor moderatörlerimiz ışıktan hızlı zaten uygunsuz bir durumda direk ilgileniyorlar