Hocam kurallar düzeni sağlamak için vardır. Herkes aynı konuyu 3-5 kere açarsa orası çöplük olur. Bunun yerine insanlardan konunuza yorum yapmasını isteyebilirsiniz.

Şevkiniz kırılmasın, işlerin yarısından fazlası azimdir.