ApRa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neden anlayışsısız acabaa?
25
●696
- 11-04-2022, 01:15:30Aynen öyle hocam. İşinizi büyütmek istemenizi anlıyorum. Ancak kurallara uymak zorundasınız. Hepimiz gibi. Sizin gibi olsa idik her vakit konu açardık forum benzer konuların var olduğu Spam çöplüğüne dönerdi. Bunun yerine reklamlar ile devam edin ricam. Diğer türlü forum içi böyle durumları yapmamanız hepimiz için daha sağlıklı bir neticeye yol açacaktır. Bilginize..
- 11-04-2022, 19:51:44Nasıl aldırmayın? Hak yeniyor siz de hak yiyenleri mi destekliyorsunuz hocamvedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Konu sahibine gelince belki insanların hakkına girdiğinizin farkında değilsiniz ama tam olarak onu yapıyorsunuz. Ben her yıl 20-25bin liradan fazla reklam parası ödüyorum r10'a. Siz spam konu açarak daha çok dikkat çekiyorsunuz. Hak mı? - 11-04-2022, 20:00:50Burada hak hukuk söz konusu değil sizler sadece kendinizi düşünüyorsunuz burada dilenmedim etmedim He diyorsunuz reklam benim reklam verme bütçem olsa ki böyle yapmazdım sizin düşünceniz sizde kalsın iyi akşamlarMücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2022, 20:26:15Üyeliği durdurulduReklam vermek ayrı konu açmak ayrıMücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu açanı nezaketsiz şekilde uyarmak ayrı
Bakın ben 17 yaşındayım bende bazı konularda destek ve yorum alıyorum konu açarak bazen üst üste açıyorum ve inanın 25 bin liram yok ancak bazı şeyler heves meselesi illegal bir durum yok küfür vs yok beyefendi sadece ürününü tanıtmış kendimden örnek vererek ve empati kurarak yazdım burda yazdığımız satırlar bazı şeylere engel oluyor ve insanların hevesi kırılıyor moderatörlerimiz ışıktan hızlı zaten uygunsuz bir durumda direk ilgileniyorlar - 11-04-2022, 20:29:18Hocam kurallar düzeni sağlamak için vardır. Herkes aynı konuyu 3-5 kere açarsa orası çöplük olur. Bunun yerine insanlardan konunuza yorum yapmasını isteyebilirsiniz.
Şevkiniz kırılmasın, işlerin yarısından fazlası azimdir. - 11-04-2022, 20:46:06Ben de bu foruma ilk kayıt olduğumda 16 yaşındaydım ve ev geçindirmem gerekiyordu ama spam konu açarak diğerlerinin önüne geçmeye çalışmamıştım. Sonuç olarak burada bir yanlış var konu da o sorulmuş ben de onu söylüyorum.vedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin konunuz umrumda bile değil daha önce eticaretle ilgili hiçbir satış bile yapmadım. Konu açıp fikir sormuşsunuz. Ben de olması gerektiği gibi fikrimi belirttim. Ayrıca hak var burada çünkü diğer para anlamında kısıtlı bütçeye sahip kişilerin de önüne geçmiş oluyorsunuz bu vesile ile. Neyse zaten yasak moderatörler gördükçe silerler devam ederseniz de ne olur ona onlar karar verirler. İyilik yaramıyor belli kiHilalim35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2022, 20:56:55İyilikten bahsediyorsunuz fakat cümlenizde bir tutarsızlık var konunuz umrumda değil demişsiniz umurunuzda değil madem iyi akşamlar sizlereMücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
