• 02-04-2022, 22:47:19
    #1
    Arkadaşlar merhaba,
    Scriptim önceden php 7.2 de çalışıyordu şimdi 5.6dadan başka yerde çalışmıyor hatada vermiyor ne yapmalıyım acaba 7+da çalışması için yani durduk yere 5.6dan başka çalışmaz oldu.
  • 02-04-2022, 22:48:51
    #2
    Botman, Codemaster
    Kodları gözden geçirmeniz gerekiyor, 5.6'da kullanılan fakat 7.2 de kullanılmayan bir çok yapı var. Aslında farkları pek yok ama güvenlik amacıyla güncelleştirmeler yapıldı. Bunları tek tek inceleyip güncellemeniz gerekiyor.
  • 02-04-2022, 22:50:23
    #3
    HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kodları gözden geçirmeniz gerekiyor, 5.6'da kullanılan fakat 7.2 de kullanılmayan bir çok yapı var. Aslında farkları pek yok ama güvenlik amacıyla güncelleştirmeler yapıldı. Bunları tek tek inceleyip güncellemeniz gerekiyor.
    hocam bütün kodları itinayla pdo yapısıyla kodladım nelerde sıkıntı olabilir artık bilemiyorum nerelere bakmam gerekir var mıdır bi tavsiyeniz tam olarak?
  • 02-04-2022, 22:51:46
    #4
    Hata kodu basmak için aşağıdaki satırları kullanabilirsiniz

    ini_set('display_errors', 1);
    ini_set('display_startup_errors', 1);
    error_reporting(E_ALL);
  • 02-04-2022, 23:32:16
    #5
    onrz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata kodu basmak için aşağıdaki satırları kullanabilirsiniz

    ini_set('display_errors', 1);
    ini_set('display_startup_errors', 1);
    error_reporting(E_ALL);
    HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kodları gözden geçirmeniz gerekiyor, 5.6'da kullanılan fakat 7.2 de kullanılmayan bir çok yapı var. Aslında farkları pek yok ama güvenlik amacıyla güncelleştirmeler yapıldı. Bunları tek tek inceleyip güncellemeniz gerekiyor.
    Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in --DOSYAYOLU-- on line 13
    Üstteki hatayı çözemiyorum bi türlü boşlukları sildim buradan başka session_start yazan yer yok farklı bir çözüm yolu var mı bütün forumları dolaştım fakat hiçbir çözüm yolu bana uymuyor.
  • 02-04-2022, 23:45:03
    #6
    @HelixTm;
    @onrz;

    sorunu çözdüm eğer bu tip sorun yaşayan arkadaşlarım olur ise .htaccess dosyasına

    php_flag output_buffering on
    bu kodu yazmanız yeterli olacaktır. herkese iyi forumlar konu kilit.