Konu
PHP Scriptimin 7+ da çalışması için ne yapmalıyım?
02-04-2022, 22:47:19
#1
Reskup
Arkadaşlar merhaba,
Scriptim önceden php 7.2 de çalışıyordu şimdi 5.6dadan başka yerde çalışmıyor hatada vermiyor ne yapmalıyım acaba 7+da çalışması için yani durduk yere 5.6dan başka çalışmaz oldu.