onrz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hata kodu basmak için aşağıdaki satırları kullanabilirsiniz

ini_set('display_errors', 1);
ini_set('display_startup_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);
HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kodları gözden geçirmeniz gerekiyor, 5.6'da kullanılan fakat 7.2 de kullanılmayan bir çok yapı var. Aslında farkları pek yok ama güvenlik amacıyla güncelleştirmeler yapıldı. Bunları tek tek inceleyip güncellemeniz gerekiyor.
Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in --DOSYAYOLU-- on line 13
Üstteki hatayı çözemiyorum bi türlü boşlukları sildim buradan başka session_start yazan yer yok farklı bir çözüm yolu var mı bütün forumları dolaştım fakat hiçbir çözüm yolu bana uymuyor.