Hata kodu basmak için aşağıdaki satırları kullanabilirsiniz
ini_set('display_errors', 1);
ini_set('display_startup_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);
Kodları gözden geçirmeniz gerekiyor, 5.6'da kullanılan fakat 7.2 de kullanılmayan bir çok yapı var. Aslında farkları pek yok ama güvenlik amacıyla güncelleştirmeler yapıldı. Bunları tek tek inceleyip güncellemeniz gerekiyor.
Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in --DOSYAYOLU-- on line 13
Üstteki hatayı çözemiyorum bi türlü boşlukları sildim buradan başka session_start yazan yer yok farklı bir çözüm yolu var mı bütün forumları dolaştım fakat hiçbir çözüm yolu bana uymuyor.