Konu
PHP Scriptimin 7+ da çalışması için ne yapmalıyım?
02-04-2022, 22:51:46
#4
onrz
Hata kodu basmak için aşağıdaki satırları kullanabilirsiniz
ini_set('display_errors', 1);
ini_set('display_startup_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);