Konu
PHP Scriptimin 7+ da çalışması için ne yapmalıyım?
02-04-2022, 22:48:51
#2
Helix
Botman, Codemaster
Kodları gözden geçirmeniz gerekiyor, 5.6'da kullanılan fakat 7.2 de kullanılmayan bir çok yapı var. Aslında farkları pek yok ama güvenlik amacıyla güncelleştirmeler yapıldı. Bunları tek tek inceleyip güncellemeniz gerekiyor.