• 31-03-2022, 17:08:35
    #1
    Bir şekilde Xcloud'a giriş yapıp Almanya VPN'i ile oynanabiliyor ama FPS oyunlarında kol ile oynamak gerçekten sıkıntı çıkartıyor. Bir Google eklentisi buldum tuşları ayarlayabiliyoruz klavyeye. Aynı zamanda analog kalibrasyonunu da yapabiliyoruz, fakat son derece kötüydü. Microsoft açıklama yaptı klavye ve mouse ile de oynayabileceksiniz diye ama yine net tarih vermedi. Geforce Now da çok pahalı ve oyunları satın almak zorundayız. Amazon Lumia'dan ise hala ses seda, beta dahi yok. En iyi seçenek Xcloud'u VPN ile oynamak gibi duruyor. Klavye ve Mouse ile oynamayı becerebilen var mı?
  • 31-03-2022, 17:13:33
    #2
    Cronus max tarzında aparatlar olabilir mi?
  • 31-03-2022, 17:16:40
    #3
    OzyTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cronus max tarzında aparatlar olabilir mi?
    Çok pahalı hocam bunlar ne yazık ki. Bunu alacağıma GTX 1650 falan alırım. Teşekkürler öneri için.
  • 31-03-2022, 17:19:58
    #4
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok pahalı hocam bunlar ne yazık ki. Bunu alacağıma GTX 1650 falan alırım. Teşekkürler öneri için.



    https://youtu.be/PNM4dsjLIIY


    Gamepad çok keyifli alışması biraz zaman istiyor klavye ile oynayamıyorum bende tercih meselesi gerçi
  • 31-03-2022, 17:28:14
    #5
    OzyTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://youtu.be/PNM4dsjLIIY


    Gamepad çok keyifli alışması biraz zaman istiyor klavye ile oynayamıyorum bende tercih meselesi gerçi
    Buna da bakmıştım ama bu da paralıydı sanırım hocam. Gerçekten çok keyifli geliyor izleyince. İnsanlar Destiny 2'yi dahi gamepad ile dehşet bir şekilde oynuyorlar PVP'de. Ben mouseda daha önümü göremiyorum. Yengeç gibi tutuyorlar kolu. Fakat küçüklükten beri hep strateji ve DOTA ile büyüdüğüm için ben hiçbir zaman konsol oyunları oynama gereği duymadım o yüzden kol alışkanlığım yok. Sevgili eşim daha çok FPS oynamayı seviyor ama bir yolunu bulamadık klavye ile oynamanın da. DOOM'a girelim dedik kola alışana kadar zaten sinir krizi geçirdik.
  • 31-03-2022, 17:34:00
    #6
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna da bakmıştım ama bu da paralıydı sanırım hocam. Gerçekten çok keyifli geliyor izleyince. İnsanlar Destiny 2'yi dahi gamepad ile dehşet bir şekilde oynuyorlar PVP'de. Ben mouseda daha önümü göremiyorum. Yengeç gibi tutuyorlar kolu. Fakat küçüklükten beri hep strateji ve DOTA ile büyüdüğüm için ben hiçbir zaman konsol oyunları oynama gereği duymadım o yüzden kol alışkanlığım yok. Sevgili eşim daha çok FPS oynamayı seviyor ama bir yolunu bulamadık klavye ile oynamanın da. DOOM'a girelim dedik kola alışana kadar zaten sinir krizi geçirdik.
    god roll bir hand cannon yanına shotgun pvp lerde devam destiny de

    bf 4 locker oynuyorum yenileri sarmadı zaman geçiyor öyle keyiflide
  • 31-03-2022, 17:39:27
    #7
    OzyTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    god roll bir hand cannon yanına shotgun pvp lerde devam destiny de

    bf 4 locker oynuyorum yenileri sarmadı zaman geçiyor öyle keyiflide
    Off benim Void Hunter Buildini yapmışsınız. Gerçi Sniper'a geçtim sonra. Foetracer ve Ace Of Spades ile bir şeyler becerebiliyordum az çok. Ama autoriffle, Sidearms, Submachine falan bunlar da çok kötüyüm aimim yok diye. Tekte vurabilirsem vuruyorum anca. Destiny 2'yi biz de bıraktık artık zaten. Elden Ring Xcloud'a gelse keşke...
  • 31-03-2022, 17:56:38
    #8
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off benim Void Hunter Buildini yapmışsınız. Gerçi Sniper'a geçtim sonra. Foetracer ve Ace Of Spades ile bir şeyler becerebiliyordum az çok. Ama autoriffle, Sidearms, Submachine falan bunlar da çok kötüyüm aimim yok diye. Tekte vurabilirsem vuruyorum anca. Destiny 2'yi biz de bıraktık artık zaten. Elden Ring Xcloud'a gelse keşke...
    Warlock candır