XCloud Gamepadsiz Oynama Yolu?
7
●122
- 31-03-2022, 17:08:35Bir şekilde Xcloud'a giriş yapıp Almanya VPN'i ile oynanabiliyor ama FPS oyunlarında kol ile oynamak gerçekten sıkıntı çıkartıyor. Bir Google eklentisi buldum tuşları ayarlayabiliyoruz klavyeye. Aynı zamanda analog kalibrasyonunu da yapabiliyoruz, fakat son derece kötüydü. Microsoft açıklama yaptı klavye ve mouse ile de oynayabileceksiniz diye ama yine net tarih vermedi. Geforce Now da çok pahalı ve oyunları satın almak zorundayız. Amazon Lumia'dan ise hala ses seda, beta dahi yok. En iyi seçenek Xcloud'u VPN ile oynamak gibi duruyor. Klavye ve Mouse ile oynamayı becerebilen var mı?
- 31-03-2022, 17:16:40Çok pahalı hocam bunlar ne yazık ki. Bunu alacağıma GTX 1650 falan alırım.OzyTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler öneri için.
- 31-03-2022, 17:19:58DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://youtu.be/PNM4dsjLIIY
Gamepad çok keyifli alışması biraz zaman istiyor klavye ile oynayamıyorum bende tercih meselesi gerçi
- 31-03-2022, 17:28:14Buna da bakmıştım ama bu da paralıydı sanırım hocam. Gerçekten çok keyifli geliyor izleyince. İnsanlar Destiny 2'yi dahi gamepad ile dehşet bir şekilde oynuyorlar PVP'de. Ben mouseda daha önümü göremiyorum. Yengeç gibi tutuyorlar kolu.OzyTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat küçüklükten beri hep strateji ve DOTA ile büyüdüğüm için ben hiçbir zaman konsol oyunları oynama gereği duymadım o yüzden kol alışkanlığım yok. Sevgili eşim daha çok FPS oynamayı seviyor ama bir yolunu bulamadık klavye ile oynamanın da. DOOM'a girelim dedik kola alışana kadar zaten sinir krizi geçirdik.
- 31-03-2022, 17:34:00god roll bir hand cannon yanına shotgun pvp lerde devam destiny deDartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bf 4 locker oynuyorum yenileri sarmadı zaman geçiyor öyle keyiflide - 31-03-2022, 17:39:27Off benim Void Hunter Buildini yapmışsınız. Gerçi Sniper'a geçtim sonra. Foetracer ve Ace Of Spades ile bir şeyler becerebiliyordum az çok. Ama autoriffle, Sidearms, Submachine falan bunlar da çok kötüyüm aimim yok diye. Tekte vurabilirsem vuruyorum anca. Destiny 2'yi biz de bıraktık artık zaten. Elden Ring Xcloud'a gelse keşke...OzyTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler öneri için.