OzyTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://youtu.be/PNM4dsjLIIY


Gamepad çok keyifli alışması biraz zaman istiyor klavye ile oynayamıyorum bende tercih meselesi gerçi
Buna da bakmıştım ama bu da paralıydı sanırım hocam. Gerçekten çok keyifli geliyor izleyince. İnsanlar Destiny 2'yi dahi gamepad ile dehşet bir şekilde oynuyorlar PVP'de. Ben mouseda daha önümü göremiyorum. Yengeç gibi tutuyorlar kolu. Fakat küçüklükten beri hep strateji ve DOTA ile büyüdüğüm için ben hiçbir zaman konsol oyunları oynama gereği duymadım o yüzden kol alışkanlığım yok. Sevgili eşim daha çok FPS oynamayı seviyor ama bir yolunu bulamadık klavye ile oynamanın da. DOOM'a girelim dedik kola alışana kadar zaten sinir krizi geçirdik.