DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok pahalı hocam bunlar ne yazık ki. Bunu alacağıma GTX 1650 falan alırım. Teşekkürler öneri için.



https://youtu.be/PNM4dsjLIIY


Gamepad çok keyifli alışması biraz zaman istiyor klavye ile oynayamıyorum bende tercih meselesi gerçi