god roll bir hand cannon yanına shotgun pvp lerde devam destiny de
bf 4 locker oynuyorum yenileri sarmadı zaman geçiyor öyle keyiflide
Off benim Void Hunter Buildini yapmışsınız. Gerçi Sniper'a geçtim sonra. Foetracer ve Ace Of Spades ile bir şeyler becerebiliyordum az çok. Ama autoriffle, Sidearms, Submachine falan bunlar da çok kötüyüm aimim yok diye. Tekte vurabilirsem vuruyorum anca. Destiny 2'yi biz de bıraktık artık zaten. Elden Ring Xcloud'a gelse keşke...