Bir şekilde Xcloud'a giriş yapıp Almanya VPN'i ile oynanabiliyor ama FPS oyunlarında kol ile oynamak gerçekten sıkıntı çıkartıyor. Bir Google eklentisi buldum tuşları ayarlayabiliyoruz klavyeye. Aynı zamanda analog kalibrasyonunu da yapabiliyoruz, fakat son derece kötüydü. Microsoft açıklama yaptı klavye ve mouse ile de oynayabileceksiniz diye ama yine net tarih vermedi. Geforce Now da çok pahalı ve oyunları satın almak zorundayız. Amazon Lumia'dan ise hala ses seda, beta dahi yok. En iyi seçenek Xcloud'u VPN ile oynamak gibi duruyor. Klavye ve Mouse ile oynamayı becerebilen var mı?