turgutsahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Trade sınırı50 TL değil mi ?
15
●676
- 21-03-2022, 22:26:47tabii ki de orası öyle. Ben de isterim müşterim ticaret puanı atsın diye, ama zorlamanın bir mantığının olduğunu da düşünmüyorum.
- 21-03-2022, 22:26:51o zaman 100 tl altı ürün alırken ticaret puanı yok diye güvenmemezlik yapmazsınız. ticaretlerde hep ticaret puanına bakılıyor. 0 ticaret puanı olan birisiyle ticaret yapar mısınız ?onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2022, 22:31:37Öncelikle anket doğrultusunda 50 TL'ye çıktı, sonra 30 TL olarak tekrar güncellendi.RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2022, 22:35:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.evet yapıyorum hocam bizde o yollardan geçtik üyeliğim 4 sene ama bunun bi bu kadarı da üyeliğimizi unutup yeni üyelik aldığımız dönemden öncesi varturgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
para kazanmak için para harcadık aldık aldığımız fiyattan geri sattık yani 1 ürünü 2 ticarete çevirdim zararım olmadı ticaret kazandım
güven meselesine gelince hep alıcı ilk öder satıcı ürünü verir 0 ticareti olan birisine yüklü miktar değilse ilk ben öderim - 21-03-2022, 22:48:49hocam siz ürün alırken satıcının satın aldığı şeylere mi bakıyorsunuz yoksa satıcının sattığı ürüne mi? ben sattığı ürüne bakıyorum. ilk sizin ödeyeceğinize inanmıyorum hocamonuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2022, 22:55:24yemin ederim ama kanıtlayamam derler ya ama ben kanıtlarım ticaret puanlarımdan ulaşın arkadaşlara hocam sorun bana dönüş yapın inanmakta güçlük çekersiniz maalesef ilk ben ödüyorumturgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2022, 00:58:47baktım hiç az ticaret puanı olan yok. 1 ticaret puanı olan var onada siz ürün satmışsınız.onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence taban tekrar 10 tl olmalı yeni üye olup bir şeyler satmaya çalışanların önünde büyük bir engel yeni üyelerin foruma katılımını ticaretini zorlaştırıyor. İş almak istiyor alamıyor bişi satmak istiyor satamıyor bence