onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence 100 TL olmalı hatta daha fazla... her önüne gelen 3 5 ticaret sonrası millete kazık atmaya çalışıyor ticaret ahlakını bir emeğin hakkını bilenler yapmalı... 10 liraya artık hiç bişey alınmıyor! ticaret puanı yüzünden 100 200 liralık hizmetler ürünler 10 20 TL den açık arttırmada
o zaman 100 tl altı ürün alırken ticaret puanı yok diye güvenmemezlik yapmazsınız. ticaretlerde hep ticaret puanına bakılıyor. 0 ticaret puanı olan birisiyle ticaret yapar mısınız ?