RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne ara 30 oldu Bence taban tekrar 10 tl olmalı yeni üye olup bir şeyler satmaya çalışanların önünde büyük bir engel yeni üyelerin foruma katılımını ticaretini zorlaştırıyor. İş almak istiyor alamıyor bişi satmak istiyor satamıyor bence @Admin; tekrar gözden geçirebilir.
Öncelikle anket doğrultusunda 50 TL'ye çıktı, sonra 30 TL olarak tekrar güncellendi.