turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, böyle bir zorunluluk yok ancak vicdani olarak ve etik olarak atmak daha iyi. sonuçta iki tarafta birşey kaybetmiyor
tabii ki de orası öyle. Ben de isterim müşterim ticaret puanı atsın diye, ama zorlamanın bir mantığının olduğunu da düşünmüyorum.