• 21-03-2022, 22:26:47
    #10
    turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, böyle bir zorunluluk yok ancak vicdani olarak ve etik olarak atmak daha iyi. sonuçta iki tarafta birşey kaybetmiyor
    tabii ki de orası öyle. Ben de isterim müşterim ticaret puanı atsın diye, ama zorlamanın bir mantığının olduğunu da düşünmüyorum.
  • 21-03-2022, 22:26:51
    #11
    onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence 100 TL olmalı hatta daha fazla... her önüne gelen 3 5 ticaret sonrası millete kazık atmaya çalışıyor ticaret ahlakını bir emeğin hakkını bilenler yapmalı... 10 liraya artık hiç bişey alınmıyor! ticaret puanı yüzünden 100 200 liralık hizmetler ürünler 10 20 TL den açık arttırmada
    o zaman 100 tl altı ürün alırken ticaret puanı yok diye güvenmemezlik yapmazsınız. ticaretlerde hep ticaret puanına bakılıyor. 0 ticaret puanı olan birisiyle ticaret yapar mısınız ?
  • 21-03-2022, 22:31:37
    #12
    RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne ara 30 oldu Bence taban tekrar 10 tl olmalı yeni üye olup bir şeyler satmaya çalışanların önünde büyük bir engel yeni üyelerin foruma katılımını ticaretini zorlaştırıyor. İş almak istiyor alamıyor bişi satmak istiyor satamıyor bence @Admin; tekrar gözden geçirebilir.
    Öncelikle anket doğrultusunda 50 TL'ye çıktı, sonra 30 TL olarak tekrar güncellendi.
  • 21-03-2022, 22:35:42
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman 100 tl altı ürün alırken ticaret puanı yok diye güvenmemezlik yapmazsınız. ticaretlerde hep ticaret puanına bakılıyor. 0 ticaret puanı olan birisiyle ticaret yapar mısınız ?
    evet yapıyorum hocam bizde o yollardan geçtik üyeliğim 4 sene ama bunun bi bu kadarı da üyeliğimizi unutup yeni üyelik aldığımız dönemden öncesi var

    para kazanmak için para harcadık aldık aldığımız fiyattan geri sattık yani 1 ürünü 2 ticarete çevirdim zararım olmadı ticaret kazandım

    güven meselesine gelince hep alıcı ilk öder satıcı ürünü verir 0 ticareti olan birisine yüklü miktar değilse ilk ben öderim
  • 21-03-2022, 22:48:49
    #14
    onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet yapıyorum hocam bizde o yollardan geçtik üyeliğim 4 sene ama bunun bi bu kadarı da üyeliğimizi unutup yeni üyelik aldığımız dönemden öncesi var

    para kazanmak için para harcadık aldık aldığımız fiyattan geri sattık yani 1 ürünü 2 ticarete çevirdim zararım olmadı ticaret kazandım

    güven meselesine gelince hep alıcı ilk öder satıcı ürünü verir 0 ticareti olan birisine yüklü miktar değilse ilk ben öderim
    hocam siz ürün alırken satıcının satın aldığı şeylere mi bakıyorsunuz yoksa satıcının sattığı ürüne mi? ben sattığı ürüne bakıyorum. ilk sizin ödeyeceğinize inanmıyorum hocam
  • 21-03-2022, 22:55:24
    #15
    turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz ürün alırken satıcının satın aldığı şeylere mi bakıyorsunuz yoksa satıcının sattığı ürüne mi? ben sattığı ürüne bakıyorum. ilk sizin ödeyeceğinize inanmıyorum hocam
    yemin ederim ama kanıtlayamam derler ya ama ben kanıtlarım ticaret puanlarımdan ulaşın arkadaşlara hocam sorun bana dönüş yapın inanmakta güçlük çekersiniz maalesef ilk ben ödüyorum
  • 22-03-2022, 00:58:47
    #16
    onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yemin ederim ama kanıtlayamam derler ya ama ben kanıtlarım ticaret puanlarımdan ulaşın arkadaşlara hocam sorun bana dönüş yapın inanmakta güçlük çekersiniz maalesef ilk ben ödüyorum
    baktım hiç az ticaret puanı olan yok. 1 ticaret puanı olan var onada siz ürün satmışsınız.