o zaman 100 tl altı ürün alırken ticaret puanı yok diye güvenmemezlik yapmazsınız. ticaretlerde hep ticaret puanına bakılıyor. 0 ticaret puanı olan birisiyle ticaret yapar mısınız ?
evet yapıyorum hocam bizde o yollardan geçtik üyeliğim 4 sene ama bunun bi bu kadarı da üyeliğimizi unutup yeni üyelik aldığımız dönemden öncesi var
para kazanmak için para harcadık aldık aldığımız fiyattan geri sattık yani 1 ürünü 2 ticarete çevirdim zararım olmadı ticaret kazandım
güven meselesine gelince hep alıcı ilk öder satıcı ürünü verir 0 ticareti olan birisine yüklü miktar değilse ilk ben öderim