onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet yapıyorum hocam bizde o yollardan geçtik üyeliğim 4 sene ama bunun bi bu kadarı da üyeliğimizi unutup yeni üyelik aldığımız dönemden öncesi var

para kazanmak için para harcadık aldık aldığımız fiyattan geri sattık yani 1 ürünü 2 ticarete çevirdim zararım olmadı ticaret kazandım

güven meselesine gelince hep alıcı ilk öder satıcı ürünü verir 0 ticareti olan birisine yüklü miktar değilse ilk ben öderim
hocam siz ürün alırken satıcının satın aldığı şeylere mi bakıyorsunuz yoksa satıcının sattığı ürüne mi? ben sattığı ürüne bakıyorum. ilk sizin ödeyeceğinize inanmıyorum hocam