Arkadaşlar şimdi başımda öylesine saçma bir olay var ki sinirlerim bozuldu. Benimde hatalarımın olduğu olay şöyle ;
bundan 1 ay önce bir eve taşındık emlak ofisinden kiralik ve emlakçının evi olduğunu sonradan öğrendik. Ev sahibi inatla elektriği üstünden devretmiyordu bugün yarın diye diye 1 ay geçti neyse son gelen fatura 2600 tl gelince pazartesi sen al üstüne ben kapatayım demeye başladı. faturada sıkıntı yok tamamen bizim elektrik giderimiz bu. Bugünde eşimi aramış, kira sözleşmesi eşim üstüne. biz kirayı artık elden almak istiyoruz ibana göndermeyin banka otomatik mi cekiyormus ne birşeyler zirvalamis. Kira sözleşmemiz var ama güvendiğimiz için ki en büyük hatamız bu adres kismi yarim yamalak doldurulmus bize verdiği kopyada. Sadece mahalle var. Ondakini bilmiyorum tabi. Artı olarak senet yaptık 12 ay boyunca her bir senet kira bedeli ama bu sözleşmede belirtilmemis. Yani bu emlakcinin amaci ne anlamış değilim oturdugumuz yerde kiralar felaket yükseldi bizde ucuza verdiğini düşünüp cikarmak için ucuz planlar mi yapiyor bilmiyorum. Ben pazartesi gittiğimde sözleşmeye senet yapildigina dair madde koyulmasini, adresinin düzenlenmesini ve iban harici odeme yapamayacağımı belirticem. İşler nereye varır nasıl çözülür resmi bilgisi olan kişiler yardımcı olursa sevinirim
tam detaylı okumadığım ama tek tavsiyem
ödemenizi mutlaka bankadan eft ile yapın ibana
ve açıklama kısmına basitçe evinizi tanımlayan
"BLA BLA Sitesi HEDE HÖDÖ Apt. DaireX Nisan Ayı kirası"
diyerek yazın ödeme seçeneği kısmında da
diğer veya kişisel ödeme yerine KİRA ÖDEMESİ seçeneğini seçin
bir de düzenli olarak aynı hesap aynı bankadan gönderin bir oradan bir buradan göndermeyin