[COLOR=initial]
çok zor ben evi tuttum 2500 bu semtte evler olmuş 4500-6000 arası o kadar saçma ki doğalgaz bile yok eşim hemşire mecburen hastane yakını olmak zorunda yoksa çok zorlanıyoruz
Hocam öyleyse şartlar onu gerektiriyorsa yapılacak şey çok yokuşa sürmeden dikleşmeden,orta yolu bulmak tabi kendi haklarını koruyarak,kendini hiç doldurma,bir avukat yada uzmandan kesin bilgileri alıp resmi haklarını,aynı zamanda karşı tarafın senden isteyip isteyemiceklerini,istediklerinin kanunu bir gerekçesi olup olmadığını öğrenip,onlara kendi dillerinden konuşacaksın..kolay lokma gösterme kendini,konuşacağın zaman her yerden karşılayabil ki sonra ki bi durumda teşebbüs edemesin kurnazlığına.