quesomodo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle öyle yapmalısın yanlış bir fikir sana çok kötü sonuçlar doğurabilir,çıkamazsın içinden,
quesomodo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+
İmkanlar dahilinde sen ev bakmaya başla derim,asgari ücretle beraber kiralarda x2 oldu biliyorum bizim buralarda öyle,ama kesinlikle terket hocam bu gün bu olur yarım başka bişey huzursuzluklar bitmez,dediğim gibi maddi imkanlar dahilinde bi taşınma planına başla derim,kanuni olarak kesin konuşamam ama bunda netim
çok zor ben evi tuttum 2500 bu semtte evler olmuş 4500-6000 arası o kadar saçma ki doğalgaz bile yok eşim hemşire mecburen hastane yakını olmak zorunda yoksa çok zorlanıyoruz