bir çok sebebi olabilir. sizi çıkarmak içinde yapıyor olabilir. emekliyse sçzleşme yapmayıp emlak vergişsinden kaçıyor olabilir. sgk da bazı kişiler prim ödemiyor veya daha az ödüyor. üzerine ait mal ne kadar görünüyorsa vergisi primi o kadar artıyor. kira geliri göründüğü için sözleşmede devletin sıkıntı döneminde esnafa sağladığı kolaylıktan yararlanamıyor gibi vs... bir çok vergi prim olayından kaçmak sitemişte olabilir. ama siz siz olun sözleşme mutlaka yapın.