[COLOR=initial]
çok zor ben evi tuttum 2500 bu semtte evler olmuş 4500-6000 arası o kadar saçma ki doğalgaz bile yok eşim hemşire mecburen hastane yakını olmak zorunda yoksa çok zorlanıyoruz
Hocam sizi çok iyi anlıyorum.Hastane,adliye yakınsa eğer oturduğunuz bölgeye bu sene bilerek emlakçılar 4000 binden kapı açmaya başladı.Yani bu kadar fırsatçı millet dünyanın neresinde var.Hayatımda en saçma boş parayı emlakçıya komisyon olarak verilen para olarak görüyorum.Devletin mutlaka denetlemesi gereken bir meslek grubu.Yetkisiz kimsenşn çalışmaması lazım.