valla işte hepsini duzeltmemiz gerektiğini soylucem yanasmazsa kötü niyet olacak hazirliksiz gitmeyim diye danışmak istedim ama yarın büyük ihtimal bu işten gerçekten anlayan birini bulmam gerekecek
Kesinlikle öyle yapmalısın yanlış bir fikir sana çok kötü sonuçlar doğurabilir,çıkamazsın içinden,
+
İmkanlar dahilinde sen ev bakmaya başla derim,asgari ücretle beraber kiralarda x2 oldu biliyorum bizim buralarda öyle,ama kesinlikle terket hocam bu gün bu olur yarım başka bişey huzursuzluklar bitmez,dediğim gibi maddi imkanlar dahilinde bi taşınma planına başla derim,kanuni olarak kesin konuşamam ama bunda netim