merhaba, yaklaşık 3 aydır fitness yapıyorum ve artık protein ihtiyacı hissediyorum yediğim yemek yetmiyor bana, neyse aranızda bu paketten alan var mıdır acaba?
https://www.proteinocean.com/fitness-paketi
eğer ki alan varsa hangisini tavsiye edersiniz
Bu Protein paketinden alan var mıdır?
12
●336
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 09-03-2022, 22:46:35Merhaba,
Yediğiniz yemek size yetmiyorsa, karbonhidrat veya protein yada her ikisinden eksiğiniz olabilir. Yada tam yeterlidir. Burada yaptığınız antremanlar ile aldığınız besinlerin içeriklerini karşılaştırmanız gerekmektedir. Ben kendimi yetersiz hissediyorum deyip, aldığınız fazladan takviye vücudunuza çok zarar verir. Fitness hocanız ile konuşup, ona göre ilerlemeniz sağlıklı olacaktır. Her zaman doğal protein ve karbonhidrat, işlenmiş maddelere göre çok daha sağlıklı olacaktır. - 09-03-2022, 22:50:05kesinlikle katılıyorum. Eğer zamanın varsa kendi yemeğini kendin yapman daha mantıklı ve yararlı olacaktır. Benim zamanım yok diyorsan orası ayrı tabii ki. Bu spor öyle bir spor ki bıkmadan usanmadan devam etmen gerekiyor. Değişimi görmek ve gelişmek zaman istiyor.blackbears adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 23:08:47En büyük yanlışlarımızdan birisi fitness hocalarını gözümüzde çok büyütmektir. Eğer işin sağlık açısını düşünüyorsanız doktor gözetiminde kullanılması gerekiyor. Çünkü dünyanın en bilgili, en iyi antrenörü daha olsa sadece dış görünüşünüz hakkında yorum yapabilir. Kan değerlerine düzenli olarak baktırmak şart protein tozu kullanımlarında.blackbears adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 23:11:53Üyeliği durdurulduÇok haklısınız, hoca dediğin adam da kafasına göre alıyor.batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 23:33:55Üyeliği durduruldumemnun musunuz? tat olarak hangisini tercih ettiniz acaba?Mosby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 23:57:32Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Büskivi olanını aldım, tadı biraz fazla şekerli olması dışında problem yok hocam. 3-4 içimden sonra alıştım. Onun dışında pre work out da aldım, siyah olan paket. Prework out dan çok memnunum. Kahvaltımı şekerli fıstık ezmesi, yumurta ve sade kahve ile yapıyorum. Ardından sodamı içip, spor salonuna geçtiğimde prework out içiyorum. Tam 10 12 dakika sonra etkisini hissettiriyor. Genel olarak f/p ürünü diyebilirim hocamMrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
