blackbears adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Yediğiniz yemek size yetmiyorsa, karbonhidrat veya protein yada her ikisinden eksiğiniz olabilir. Yada tam yeterlidir. Burada yaptığınız antremanlar ile aldığınız besinlerin içeriklerini karşılaştırmanız gerekmektedir. Ben kendimi yetersiz hissediyorum deyip, aldığınız fazladan takviye vücudunuza çok zarar verir. Fitness hocanız ile konuşup, ona göre ilerlemeniz sağlıklı olacaktır. Her zaman doğal protein ve karbonhidrat, işlenmiş maddelere göre çok daha sağlıklı olacaktır.
En büyük yanlışlarımızdan birisi fitness hocalarını gözümüzde çok büyütmektir. Eğer işin sağlık açısını düşünüyorsanız doktor gözetiminde kullanılması gerekiyor. Çünkü dünyanın en bilgili, en iyi antrenörü daha olsa sadece dış görünüşünüz hakkında yorum yapabilir. Kan değerlerine düzenli olarak baktırmak şart protein tozu kullanımlarında.