Merhaba,
Yediğiniz yemek size yetmiyorsa, karbonhidrat veya protein yada her ikisinden eksiğiniz olabilir. Yada tam yeterlidir. Burada yaptığınız antremanlar ile aldığınız besinlerin içeriklerini karşılaştırmanız gerekmektedir. Ben kendimi yetersiz hissediyorum deyip, aldığınız fazladan takviye vücudunuza çok zarar verir. Fitness hocanız ile konuşup, ona göre ilerlemeniz sağlıklı olacaktır. Her zaman doğal protein ve karbonhidrat, işlenmiş maddelere göre çok daha sağlıklı olacaktır.
kesinlikle katılıyorum. Eğer zamanın varsa kendi yemeğini kendin yapman daha mantıklı ve yararlı olacaktır. Benim zamanım yok diyorsan orası ayrı tabii ki. Bu spor öyle bir spor ki bıkmadan usanmadan devam etmen gerekiyor. Değişimi görmek ve gelişmek zaman istiyor.