MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
memnun musunuz? tat olarak hangisini tercih ettiniz acaba?
Büskivi olanını aldım, tadı biraz fazla şekerli olması dışında problem yok hocam. 3-4 içimden sonra alıştım. Onun dışında pre work out da aldım, siyah olan paket. Prework out dan çok memnunum. Kahvaltımı şekerli fıstık ezmesi, yumurta ve sade kahve ile yapıyorum. Ardından sodamı içip, spor salonuna geçtiğimde prework out içiyorum. Tam 10 12 dakika sonra etkisini hissettiriyor. Genel olarak f/p ürünü diyebilirim hocam