• 15-02-2022, 14:15:59
    #1
    Merhaba,

    Son bir haftadır kullandığım laptopa Windows 11 kurun diye bildirim geliyor. Sizce erken mi daha.

    Casper Excalibur G670
    İntel i7 8750H
    16 GB RAM
    4 GB Ekran Kartı (GTX 1050 Tİ)
    1000 HDD - 480 SSD

    Yukarıdaki sistemde sorun çıkarır mı?
  • 15-02-2022, 14:17:04
    #2
    Ben yukarıda yazdığınız özelliklerin yarısı bile olmayacak bir pc’ye kurdum gayet güzel çalışıyor.. Memnunum
  • 15-02-2022, 14:20:34
    #3
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yukarıda yazdığınız özelliklerin yarısı bile olmayacak bir pc’ye kurdum gayet güzel çalışıyor.. Memnunum
    Bana göre yukarıda yazdığım sistemin yarısına sahip bir masaüstü daha iyi (ekran kartı hariç). Laptoplar daha ufak ve direkt güce bağlı olarak çalışmadığı için performansı masaüstüne göre daha az oluyor. Onun için sordum. Teşekkürler cevap için.
  • 15-02-2022, 14:20:44
    #4
    sisteminiz gayet iyi, kaldırır hocam ancak alt görev çubuğu arasında dosyaları taşıyamıyorsunuz ekstra bir program kurmanız gerekiyor bilginiz olsun
  • 15-02-2022, 14:21:48
    #5
    PremiumTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sisteminiz gayet iyi, kaldırır hocam ancak alt görev çubuğu arasında dosyaları taşıyamıyorsunuz ekstra bir program kurmanız gerekiyor bilginiz olsun
    yerlerini mi değiştiremiyoruz hocam
  • 15-02-2022, 14:22:39
    #6
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Ben kurdum, yeniden kaldırdım.
    Ben beğenmedim Windows 11'i.
    Ya da alışkanlıktan dolayı bana ters geldi.
  • 15-02-2022, 14:22:54
    #7
    video editlediğim için güçlü bir donanıma sahibim , sorunsuz diyebiilirim.
  • 15-02-2022, 14:23:09
    #8
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yukarıda yazdığınız özelliklerin yarısı bile olmayacak bir pc’ye kurdum gayet güzel çalışıyor.. Memnunum
    Aynı şekilde de, kullanması değil özellikleri 10'a göre gerçekten problemli.
    Yenilenmiş sağ tık menüsü(daha az kullanışlı), görev çubuğundaki Görev Yöneticisi tuşunun silinmesi gibi birçok şey Windows kullanıcısına ters geliyor.

    Zaten 11, 10'a yama gibi bir şey fazlası değil; bence geçmek için çok uzun yıllar gerek ama şu an geçilmez son kullanıcı için.
  • 15-02-2022, 14:23:31
    #9
    Yesil SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kurdum, yeniden kaldırdım.
    Ben beğenmedim Windows 11'i.
    Ya da alışkanlıktan dolayı bana ters geldi.
    Bende ondan çekiniyorum hocam. Videoları falan izledim ama. Beğenmezsen değiştirmek ile uğraşmak istemiyorum.