• 16-02-2022, 00:44:16
    #19
    kesinlikle kullanmıyorum windows 10 devam windows 30 çıksın genede kullanmicam prensip meselesi oldu alışkanlık
  • 16-02-2022, 12:05:03
    #20
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar Windows 10’a geçtim. Daha tam hazır değil bence. Stabil gelmedi.
    Bende 10a geçmek istiyorum hocam nasıl geçebilirim
  • 16-02-2022, 12:05:45
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 10a geçmek istiyorum hocam nasıl geçebilirim
    Ben direkt sıfırdan format ile kurulum yaptım. En temizi ve sağlıklısı bu.
  • 16-02-2022, 12:06:48
    #22
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben direkt sıfırdan format ile kurulum yaptım. En temizi ve sağlıklısı bu.
    Teşekkür ederim hocam