• 15-02-2022, 14:23:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Tekrar Windows 10’a geçtim. Daha tam hazır değil bence. Stabil gelmedi.
  • 15-02-2022, 14:24:18
    #11
    Birkaç arkadaşım kurmuş ve bana sürekli baya hızlı ve kullanışlı olduğunu söylüyorlar banada sürekli bildirim geliyor ama üşengeçlikten yükseltmiyorum 😂
  • 15-02-2022, 14:24:53
    #12
    Tek sıkıntısı sağ tık > yenile yapamıyorsunuz. Onun dışında 2-3 aydır kullanıyorum bir problem yok
  • 15-02-2022, 14:25:38
    #13
    tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç arkadaşım kurmuş ve bana sürekli baya hızlı ve kullanışlı olduğunu söylüyorlar banada sürekli bildirim geliyor ama üşengeçlikten yükseltmiyorum 😂
    Bana da sürekli bildirim geliyor ama elim gitmiyor. 😂
  • 15-02-2022, 14:25:40
    #14
    Win 7 Ultimate ‘in gözünü seviyim. Yıllar oldu hala bana mısın demedi.

    11 düşünmüyor değilim bu aralar. İ3 serisi kaldırır mı bilemedim.
    • mersan
    mersan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-02-2022, 14:28:27
    #15
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yerlerini mi değiştiremiyoruz hocam

    https://www.youtube.com/watch?v=cxAsIIorpp0

    şu şekil hocam
  • 15-02-2022, 14:30:16
    #16
    PremiumTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an geçmeme kararı aldım hocam. Günde en az 30 kere yapıyorum o hareketi. Canımı sıkar. En iyi biraz daha beklemek.
  • 15-02-2022, 14:36:51
    #17
    Windows 11'e geçmek için erken. Daha keşfedilmemiş hatalar ve eksik özellikler var. Olgunlaşmasını bekleyin derim. Şu an için stabil Windows 10 ile devam etmek daha mantıklı...
  • 15-02-2022, 14:37:31
    #18
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yukarıda yazdığınız özelliklerin yarısı bile olmayacak bir pc’ye kurdum gayet güzel çalışıyor.. Memnunum

    Bu işlemciye nasıl desteklemez diyro hocam yüklesem stabil olmaz mı ki