onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yukarıda yazdığınız özelliklerin yarısı bile olmayacak bir pc’ye kurdum gayet güzel çalışıyor.. Memnunum
Aynı şekilde de, kullanması değil özellikleri 10'a göre gerçekten problemli.
Yenilenmiş sağ tık menüsü(daha az kullanışlı), görev çubuğundaki Görev Yöneticisi tuşunun silinmesi gibi birçok şey Windows kullanıcısına ters geliyor.

Zaten 11, 10'a yama gibi bir şey fazlası değil; bence geçmek için çok uzun yıllar gerek ama şu an geçilmez son kullanıcı için.