Ben yukarıda yazdığınız özelliklerin yarısı bile olmayacak bir pcye kurdum gayet güzel çalışıyor.. Memnunum
Bana göre yukarıda yazdığım sistemin yarısına sahip bir masaüstü daha iyi (ekran kartı hariç). Laptoplar daha ufak ve direkt güce bağlı olarak çalışmadığı için performansı masaüstüne göre daha az oluyor. Onun için sordum. Teşekkürler cevap için.